Kloppendhard

Half oktober start het Amsterdam Dance Event (ADE) weer. Dance is voor mij een uitlaatklep. Mezelf verliezen in snoeiharde beats en stuiteren totdat mijn voeten pijn doen. Natuurlijk is er veel veranderd in de afgelopen jaren. Eerst was het housemuziek en toen werd het dance.
Techno is de stijl die ik het liefst hoor! Ik heb het dan niet over minimal techno, maar over beukende techno, maar wel gemixt met veel melodie en andere muziekstijlen zoals HipHop en Jazz. Minimal techno vind ik ook niet slecht, maar dat hoor ik liever als ik thuis ben.
Vaak luister ik thuis naar Ibiza Global Radio voor minimal of zoek ik sets op Soundcloud of Livesets. De laatste tijd luister ik ook veel WeFunkRadio met oldschool hiphop en vette jazz (zoals de band: GingerLime). Af en toe wordt daar flink wat electro doorheen gemixt. De overburen kunnen dan meegenieten van twee (en soms drie) nerds die heftig door het huis wiebelen.

Helaas heb ik geen kloppend harde techno feesten kunnen vinden op het ADE. Maar wel ben ik erg blij met mijn tickets voor Arts The Beatdoctor & Ichione festival. HipHop & Drum&Bass all night long!

BIG UP!

Arts The Beatdoctor

IChiOne

3 thoughts on “Kloppendhard

Geef een reactie

