Een digitaal café als social media awareness programma

Het Sogeti Café was het thema van Sogeti Nederland waarmee 2014 werd afgetrapt. In een tot café omgetoverde HMH in Amsterdam werden de jaarplannen en resultaten bekend gemaakt aan 2.000 aanwezige Sogetisten (Sogeti-medewerkers).

Het thema heb ik doorvertaald naar een social awareness programma op Twitter. Doel: Social Media awareness en gebruik onder (en tussen) Sogetisten vergroten.

Het social awareness programma van Sogeti op Twitter is nu afgelopen. De introductievideo en de resultaten van het Sogeti Café vind je in de infographic hieronder.

Wil je zelf de mooiste verhalen op het Sogeticafe (nog eens) terug lezen? Ga dan naar @Sogeticafe op Twitter. Nathan Vennekens

Infographic Sogeti Café

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s